<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Om os

I Hjerteforeningen Roskilde arrangerer vi bl.a. Hjertecafeer, foredrag, Giv Liv kurser og gode vandreture “Gå for hjertet”, ligesom vi har “Hjertemotion” og “Fodbold for hjertet”.

Vi har patient-selvhjælps grupper og vi bakker Hjerteforeningens landsdækkende kampagner op med lokale aktiviteter.

Vi forsøger at deltage i så mange lokale begivenheder som muligt, bl.a. Sundhedsdagen.

Du kan se alle vores aktiviteter i kalenderen, der løbende bliver opdateret

Har du gode ideer til arrangementer eller andet, hører vi også gerne fra dig.

Har du lyst til at være frivillig i Hjerteforeningen, så kontakt os endelig – du finder os under menuen: Frivillige hjælpere eller bestyrelsen.

Som frivillig får du oplevelser og glæde ved at løse opgaver i et fællesskab, tilfredsstillelse ved at gøre en indsats og personlige kvalifikationer gennem kurser, foredrag og lærerige oplevelser. Du kan altid sige nej til opgaver, som du ikke har lyst eller kvalifikationer til at påtage dig.